ماشین سازی ذوالفقاری

تعمیرات دستگاه آسیاب پلاستیک

تعمیرات دستگاه آسیاب پلاستیک

تعمیرو نگهداری و تامین انواع قطعات آسیاب پلاستیک در ماشین سازی ذوالفقاری به حرفه ترین شکل ممکن صورت میگیرد.

در ماشین سازی ذوالفقاری خدمات پس از فروش تنها به ماشین الات ساخت همین شرکت تعلق میگرفت اما با وجود تقاضای فراوان مشتریان گرامی که خرید ماشین خرد کن خود را از تولید کننده دیگری کرده بودند و حال تقاضای ادامه کار را با ما داشته اند برآن شدیم بخشی به مجموعه خود با عنوان zolfaghari care اضافه کنیم تا نیاز تامین قطعات تعمیر و اورهال ماشین الات شمارا چه در فضای کارخانه ماشین سازی ذوالفقاری چه در محل نصب دستگاه در سریع ترین زمان ممکن و بالا ترین کیفیت انجام دهیم.

ZOLFAGHARI CARE

در ZOLFAGHARI CARE هدف ما اورهال کلی دستگاه های خرد کن پلاستیک تولید قطعات سفارشی ساز و انواع تعمیرات فوق تخصصی دستگاه های آسیاب پلاستیک با به روزترین ماشین های تراش و تیمی تخصصی که با سابقه ای 15 ساله تخصصی فقط دستگاه های بازیافت پلاستیک.

تولید انواع تیغه سفارشی ساز از هر نوع گرید و آلیاژی با بهترین عملیات حرارتی و لازم به ذکر است که ماشین سازی ذوالفقاری  تمام کننده 0 تا 100 این قطعه کاربردی میباشد.

ارسال به سراسر ایران

ارسال سریع و ارزان

تضمین کیفیت

فروش با کیفیت ترین ماشین آلات صنعتی

امتیازی که پس از گرفتن هر گونه خدمات از ماشین سازی ذوالفقاری دریافت میکنید عضویت در باشگاه مشتریان این مجموعه بوده و تخفیف های درصدی به کارکرد شما مشتریان محترم با این مجموعه تعلق میگیرد.

در صورت اورهال هر گونه ماشین خرد کن در گروه ماشین سازی ذوالفقاری از گارانتی دستگاه خود نسبت به کار انجام شده روی ماشین خرد کن بهره مند شوید.

تعمیرات دستگاه آسیاب پلاستیک

ماشین سازی ذولفقاری

تیم حرفه ای

تیم مشاوره فنی و فروش دستگاه‌های حرفه‌ای

تاییدیه

دارای تاییدیه‌های فنی و کیفی فروش تجهیزات

پوشش کل ایران

ارائه خدمات فروش تجهیزات بازیافت پلاستیک در ایران

رضایتمندی مشتریان

رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش